Στις 18 Δεκεμβρίου 2017, το Facebook ανακοίνωσε ότι οι αλγόριθμοί του θα στοχεύουν πλέον αναρτήσεις “engagement bait”, δηλαδή αυτές που ζητούν από τους χρήστες να κάνουν like, σχολιασμό ή κοινοποίηση.
Οι αναρτήσεις που χρησιμοποιούν τέτοιες τακτικές και στις οποίες έχουμε αναφερθεί πολλές φορές, συχνά αφορούν προσπάθειες εξαπάτησης των χρηστών, με δήθεν κουπόνια από σούπερ μάρκετ, δωρεάν αεροπορικά εισιτήρια, δώρα από μεγάλες εταιρίες κτλ. Ακολουθούν μερικά παραδείγματα ψεύτικων διαγωνισμών, όπου οι χρήστες καλούνται να κάνουν like, σχολιασμό και κοινοποίηση, για να κερδίσουν ανύπαρκτα δώρα και εν αγνοία τους να διαδώσουν περισσότερο την απάτη.
Κατά αυτό το τρόπο, το Facebook ευελπιστεί να περιορίσει αναρτήσεις τύπου spam που αποσκοπούν σε εξαπάτηση, καθώςκαι αύξηση likes και επισκεψιμότητας σε αμφιβόλου ποιότητας σελίδες και ομάδες.